torsdag 5 mars 2015

Jag glömmer :O

Va liksom på väg att glömma att blogga i kväll. Vad hände? Det går så i ett o jag är så trött.
Idag åkte jag förbi o hämtade Isadora på väg in till stan, vi hämtade Ida o Tim o for sedan hem. Hann inte mer än in o så kom Kriss o Isolde. De va här en halvtimme o sen åkte Kriss o Isadora o Isolde stannade kvar :)
Märks att man inte är van o ha så små barn här hemma, vågade inte lämna henne själv nånstans if hon stoppade nåt i munnen. När hon vart hungrig fixade jag våfflor me grädde o sylt till kidsen ;)

De ville titta på när jag gräddade våfflorna :)

Sen smaskade de i sig för fullt! Typ ;) Nån i var :P Cassi kom o jag skickade me lite urvuxna kläder o de åkte hem. Jag hängde upp barnens overaller på tork då jag tvättat dom igen (även vantarna) o slängde in galonkläderna som luktade skit rent ut sagt!! Patrik kom hem o badade barnen medan jag röjde upp i HELA lägenheten som såg ut dom en tornado dragit fram! Fixade även tonfisk/bacon röran till mig o Patrik. När barnen hade badat klart vart det en kvälls macka för dom o sen va det dax o sova! Medan Patrik läste för dom tog jag mig en dusch. Sen åt vi tillsammans (Patrik röran o våfflor o jag röran o lite pasta, kan inte äta våfflor :( ) 
Andra dagen på 1400kcal. Man lär sig o portionera ut o prioritera. Men jag är konstant hungrig!! Det kommer ta säkert runt två veckor innan det börjar märkas lite skillnad, det brukar ta det... Men jag ska kämpa kämpa kämpa!!!

I morrn ska jag till sjukgymn kl 10. Tur det då jag har så ont :( Får lämna barnen hos Patrik på hans jobb medan...

Nu tänker jag lägga mig...

Go ungar!!!!!! <3

Godnatt på er!!!! I morrn är det freeeedag! :D
Om du nu missat det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar