tisdag 17 mars 2015

Gillar det inte alls!! :(

Hämtade barnen vid halv sex. Så här löste de så att båda fick sitta på vägen hem....

Ida i vagnen o Tim på ståbrädan sittandes me benen på varukorgen under vagnen ;) hahaha! 

Va hemma strax efter kl sex. Båda va så trött så! Därför jag tog me vagnen o hämtade dom, då de varit en dag på fsk först, sen hämtade mamma dom strax innan kl två o när de kom hem dit åt de mellis ute o va sen ute o lekte ett tag. Förstod att de då inte skulle orka gå hem... La dom vid kvart i sju o läste en saga, sen va det knäpptyst o båda somnade strax efter kl sju... Gull ungar!!! Men jag har träffat dom på tok för lite igår o idag, tycker JAG. Är ju van o ha våra eftermiddagar då vi får spendera 4 timmar tillsammans innan de ska sova. Tur vi har lediga fredagar, det uppskattas av både mig o barnen! 
Men i morrrn är det som vanligt jobb 7.30-14.30 sen får jag hämta sötnosarna o hem o mysa heeela em!!!! :D Det bästa!!! De är inne i en fas nu när det leks o är fullt ös hela tiden, o även om det ibland blir tröttsamt så är det ju bara föööör UNDERBART!!!!! <3 Det är ju så barn ska vara! O de är så glada o lyckliga så det värmer i hjärtat. Tänk så jobbigt Ida hade det på fsk förut, o nu trivs hon hur bra som helst!!! Springer in på morgonen o är lika glad o lycklig när hon hämtas! :D O Tim är som vanligt, trivs. Lite trött på em men han sover ju som sagt inte sedan några veckor tillbaka o det är en omställning som tar tid... Men han är så go o busig mig "lilla" kille <3 Nu kom jag på lite sidospår här, men sitter o tänker på mina bästa medan de sussar <3 Nu ska jag plocka lite, o förbereda för i morrn, sen ska jag faktiskt gå o sova. Denna dag sög musten ur mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar