tisdag 17 mars 2015

Vilken dag!!!

Jisses vilken morgon!! Började me o ta hand om ett barn som kräktes.... Sen va vi till skogen me barnen o när vi skulle gå hem petar ett barn på en ORM!!!!!!! :O Jag kan säga att där krävdes det självbehärskning som heter duga!!! Jag har världens ormfobi o jag såg verkligen hela ormen, typ två meter bredvid. Lyckades backa ner på vägen o säga åt barnen lugnt o bestämt att genast komma ner på vägen. Vi gick hemåt o jag kämpade med andningen, in genom näsan o ut genom munnen... Tårarna rann men solbrillorna döljde det o som tur va kunde jag hålla mig så inga barn märkte nåt. Men när alla barnen va avklädda gick jag in sj i ett rum o där brast det totalt!! Chockad o en panikångest attack som heter duga!! Fick ändå beröm att jag lyckats behärska mig så bra bland barnen. Men där satt jag tills jag lugnat ner mig o slutat skakat o gråtit, sen försökte ja att inte prata om det. Men jag blir alltid så totalt slut efter att det blivit sådär, så det va bra att vi hade planering på em o sen åkte jag. Har varit o tränat fast jag hade noll lust :( Mamma hämtade barnen så nu sitter jag här hemma, ensam. Är typ aldrig sj här hemma så det känns bra konstigt :/ Tyst o skönt på ett sätt. Men oxå lite för tyst. Längtar efter mina söta bustroll!!!!! De skulle äta middag hos mamma o pappa, sen hämtar jag dom.

Bjussar på en extremt tråkig selfie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar