fredag 6 mars 2015

Sooool!!!

När vi hade tittat på Emil drog vi till affären. Ida cyklade o Tim satt i vagnen...

Solen kom fram! :D

Barnen ville va ute så de lekte länge på våran uteplats. Jag hade altandörren o köksfönstret öppet, såååå skönt!! Rensade bland barnens pysselsaker men hann inte klart då Jonna o Lisa kom o frågade om vi ville gå ut till lekplatsen så då gjorde vi det, även Aiha (en annan flicka på fsk) o hennes mamma kom o lekte. Vi va ute närmare 2.5 timme!

Mellisen åt vi såklart ute ;) Underbart!! Som jag längtar till våren o sommaren!!! Barnen me ;)

När vi kom in satte vi igång me middagen på en gång! Ida skar gurkan o jag resten :) Sen kom mannen hem o vi åt. O som barnen åt!! Man blir hungrig av o va ute mkt!! Efter middagen åkte jag o hämtade paketet till barnen. Hem o så fick de öppna det o jag bytte om o drog o träna! Fredagskvällar är så lugna o träna på, lite folk, helt lagom! Körde crosstrainern 25 min (skulle köra 30 men kroppen sa ifrån) o sen styrka hela kroppen! Det är för sjutton inte lätt att ligga på 1400kcal OCH träna. Det är definitivt ingen dans på rosor må jag lova... Men fan, det SKA gå!!!! Nu ska jag ta mig ett äpple o bara ta det lugnt i soffan. Är trött o mör i kroppen!

Stoooor måne i kväll!!!


Lyser som en lampa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar