tisdag 24 mars 2015

Så va det me det!

Gick o satte mig hos barnen i soffan, som satt o tittade på Emil (otecknade) men som vanligt gick de ju då! Hahaha! 
Tim ville ju ha korv med bröd till lunch men när jag hade fixat det vägrade han o skulle absolut ha nudlar... Suck! Haha! Men det va bara till o koka det, vad gör man inte för en sjukling ;) Ändå åt han bara några tuggor o ville inte ha mer... Han va trött oxå. Så vi tog oss ut på en promenad. Bäddade ner honom i vagnen o knatade iväg....

Vi tog en längre väg till fsk för att han skulle hinna somna...

O somna gjorde han :)

Vi hämtade Ida som va så glad så o hade haft en jätte bra dag, varit ute mesta delen av dagen :) Vi knatade hemåt....

Sötfian!!! <3

Tim vaknade när vi kom hem. Han åt mellis inne, o Ida ute, en varsin risifrutti som lovat. O jordgubbar :) Ida är så gullig, bryr sig om ALLA! Hon tyckte vi skulle spara EN jordgubbe till pappan :) Så det gjorde vi såklart ;) Sen ville Tim gå ut han me. Så han fick gå ut en liten stund. Som vanligt kan han inte vila o ta det lugnt när Ida är hemma... Jag tog mig en kopp kaffe o kvarg me nötcremésmak o jordgubbar....

Gott!!


Jag fick lite sol på mig :)

Sen va jag tvungen att ta in Tim kände jag, han orkade inte... Kändes lite varmare o vart rätt trött. Så de tog sig en varsin frukt o mös i soffan. Jag vek tvätt o förberedde middagen, o sen satte jag mig som sagt här i soffan o barnen drog ;) De leker i deras rum nu o jag ska strax fortsätta med middagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar