torsdag 26 mars 2015

Bakandet klart!

Vi tog oss en liten omväg Tim o jag, som tidigare dagar. Men idag ville han inte somna... Hämtade Ida strax efter kl. Hon undrade om jag inte kunde komma tillbaka senare :P hahaha! Men efter en stund gick vi. Ida vart först jätte sur för att hon inte fick sitta i vagnen... Men tillslut så gick det. När vi nästan va hemma ställde hon sig på ståbrädan...

En lite piggare kille :)


Tjohooo!!

Men fy bubblarns vad det blåste ute!! Hua!! När vi kom hem fick Ida baka muffins me mig. Tim va nöjd eftersom han redan hade fått baka me mig :)

Ordningsam hjälpreda! :)

Måste säga att dessa vaniljmuffins me vaniljkesella är bland de godaste jag ätit! Gjort sånna förut o de blir så smakrika o fluffiga....

Det fick bli några mindre o några större :)

Barnen har ätit mellis o nu va det Idas tur o duschas o få bada. Så hon är i plurret nu :) Min huvudvärk har blivit värre :( har tagit mig en kopp kaffe som jag dricker medan Ida badar. Ska ta huvudvärkstablett oxå. Så jag orkar me kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar