fredag 20 mars 2015

Alldeles för tyst...

Patrik kom hem kvart över fem. Då drog vi. De släppte av mig på Gränby, glada lyckliga barn som sjöng o jag fick massa pussar, kramar o älskar dig!! <3
Patrik hämtade sedan upp mig vid halv sju. Hann in en sväng på TGR o handlade lite påskpyssel grejor till barnen :) Vi kom hem o Patrik bar in kassarna o jag har nu plockat upp dom o väntar på mannen som for iväg igen. Hämtmat väntas :P Vi orkar verkligen inte laga middag o i kväll ska vi äta god middag, lite gott o bara mysa o kolla på film (om vi hittar nåt o se på!) Ska försöka o hålla mig ifrån mobilen ett tag nu i kväll ;) Det bästa, men oxå sämsta är tystnaden. Sjukt vilken skillnad när barnen inte är hemma!! Skönt när man bara kan blunda o inte höra NÅT, men det är skönt en stund. Hihi! Nu ska jag njuta av att hemmet är i tipp topp, barnen får det skoj hos farmor (ja, de ska ju snart sova, men i morrn!) o bara koppla av! 

Ida va så sommarfin idag me klänning o en tofs me blomma som hon hittade :)

Hoppas Du får en lugn o skön fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar