lördag 28 mars 2015

Så trist :(

Jag har så sjukt ont efter badandet. Skulle vika tvätt o hänga tvätt. Men det gick ej, mannen fick ta över. Känns som två revben på höger sida o ett på vänster sida bråkar... Gör så jävla ont!!! Hela höger armen domnar o jag kan inte göra nåt med den. Ligger jag på höger sida, på ett speciellt sätt, hittar det "rätta" sätter o ligga på känns det liiite bättre. Men varje andetag gör ont. Vet att det är pga badningen. Det tar på en o ha ett barn i famnen o lyfta o ha sig i många timmar. Är det värt det? Ja, faktiskt. När det gäller mina barn kan/får inget stoppa mig. Ska till sjukgymn i veckan så det blir till o härda ut tills dess. Städningen här hemma i morrn får mannen ta. Jag ska göra en chokladfrosting. Vet att jag kommer ha ont i morrn me...

Däckad i soffan...

Ska strax gå o lägga mig. Lika bra så man orkar i morrn... Ska bli kul me födelsedagsfika! :) Tre som inte kan komma dock :( Amanda som är i London, svärmor som får steka i solen o farmor som är sjuk (haft lunginflammation o varit jätte dålig..) I will miss you all!!!! Men vi ses sen ;) 

Borsta tänderna o sova!! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar