lördag 21 mars 2015

Ner bäddad!

Ni får ursäkta mig nu men jag har mensvärk från HELVETET just nu!!! O det i kombo me att jag ätit liiite godis som gör att magen gör uppror är HEMSKT!!! Jag är INTE magsjuk, tro mig. Men när jag får så här ont (får det ibland) då gör det så ont så jag ibland kräks :( Just nu är det nära... HATAR detta!!! Har tagit ipren o hoppas verkligen det ska hjälpa...

Ligger ner bäddad i sängen, men att kunna somna när man har så här ont är ju omöjligt :( Värk, försvinn NU!!!

Känslan är obeskrivligt. Ja, det är näääästan som kraftiga värkar, som när man ska föda barn. Men me en mage som oxå bubblar (pga att mensvärken är så stark, o det förbannade godiset!! Fy blä vad jag inte vill ha det igen!!) 
Nej, FÖRSÖKA sova kan man ju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar