torsdag 19 mars 2015

Huvudvärk från h-vetet!!!

Idag kom huvudvärken som ett brev på posten strax efter lunch. Den vart bara värre o värre... Snurrade så jag knappt vågade köra hem. Men det gick bra. Hos sjukgymn fick jag akupunktur som satte igång cirkulationen o sen kom jag knappt upp, höll på o svimma! Fick sitta ett tag innan jag kunde köra o hämta barnen. När jag kom hem mådde jag så sjukt dåligt så tog en värktablett o sen la jag mig på soffan. Barnen som va så trötta igen (kom ju inte hem förren strax efter fyra idag) o de hade varit på utflykt, de ville ta en frukt o mysa i soffan. Så det gjorde vi tills Patrik kom hem. Han gav barnen middag o badade dom. Sj slocknade jag i soffan o sov en timme. Har tagit mig en dusch o krupit ner i soffan igen....

Mår skit!!!

Patrik är till Willys o köper yoghurt o sånt. Får bli dagens middag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar