söndag 8 mars 2015

Det här me o räkna alltså...

Jag har ju ätit på tok för lite de senaste dagarna, ca 800-900 kcal o ska ju äta 1400 kcal. Själva grejen är den att jg sparar o snålar under dagen för att det ska räcka tills sista kvälls målet. Felet nu har blivit att jag idag hittills (me middagen inräknad) endast ätit 400 kcal!! O då har jag oxå tränat bort minst 300 kcal oxå. Ja, ni ser ju vad det leder till... På tok för lite!!! Men jag är jätte hungrig, börjar äta, men så får jag ont i magen o mår illa o kan inte äta mer. Så sjukt drygt o irriterande!!! Köttet vart jätte gott som Patrik grillade, två skivor fläskfilé, några paprika bitar o nån klick sås (som jag gjort på créme fraish) vad var jag fick i mig. Nu känns det som om jag ska kräkas!!! Antingen är det nåt skit på g el så är det omställningen i kroppen... Jag är inte ett dugg sötsugen heller, mest törstig... Aja, ska försöka få tag på min dietist i morrn o höra vad hon säger....
Nu ska jag ta mig en dusch o sen lägga mig på soffan o mysa me barnen innan de ska sova....

När Tim sov förut så vaknade han till sen, men somnade om igen... Får se hur det går o få han o sova i kväll...


Ida gosade me pappsen <3

I morrn blir vi som sagt hemma, tänker bara ha massa film mys, sago mys o gotta me frukt. Vila o ta det lugnt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar