onsdag 18 mars 2015

Toppen em!!

Vilken härlig em vi har haft! Hämtade två glada barn o kom hem strax efter kl 15. Då ville de va ute. Så först va vi ute i lekparken en stund där en granne me några barn oxå va ute. Så vi pratade ett tag. Sen gick Ida in o Tim ville leka på våran uteplats, så då gick Ida oxå ut o gjorde sällis :)

De hade haft vårfest på förskolan o Ida hade blivit målad så fin sååå i ansiktet!! :)


<3


Haha, ögonen alltså :P Tim ska nästan alltid lipa på kort...


Sen ville han oxå att jag skulle fota näääära! Ser nästan lite scarry ut alltså :/ Hahaha!!!

Jag slängde (som vanligt) in en maskin tvätt o vek en maskin. Efter att barnen varit ute i nästan 1.5 timme vart de så trötta... De kom in o åt en varsin frukt i soffan medan jag lagade middag... Idag vart det pannkakor!!

Det vart såklart fler än så här ;)


Äääälskar våran nya stekpanna alltså!!!!

Patrik kom hem o vi käkade. Men jisses så trötta barnen va, framför allt Tim, han somnade nästan. Så efter maten borstades det tänder o byttes om till pyjamas. Vid halv sju gick vi o läste daga o innan kl va 18.45 sov båda barnen :O Men de vaknade båda två kl 6 i morse... Snaaaark!! Hahah! En dag kvar, sen leeeedigt!!! :D Jag ska dock till min sjukgymnast i morrn kl 15 så barnen kommer få gå nästan 30-40 min längre på fsk. Det fick bli så i morrn ist för att jag ska sluta ännu tidigare, hämta dom, skjutsa dom till Patriks jobb, till sjukgymn, hämta dom hos Patrik o hem. Det blir bara jobbigare för dom... Jag hoppas sjukgymn kan hjälpa mig... Har sjukt ont just nu!!!! :( Ska snart gå o lägga mig. Att ha så här ont tar på en :( Plus att jag nyser jätte mkt, har lite ont i halsen o fryser :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar