söndag 22 mars 2015

Vab måndag....

Tim va väldigt svårväckt när han hade vilat i soffan (trots att han sovit 1 timme) Han vaknade till o ställde sig upp o somnade sedan på mattan....

Lill killen <3

Lyfte sedan upp honom i min famn....

Där sussade han vidare en stund innan han vaknade....

Själv låg jag däckad i soffan ett bra tag! Huvudvärk (som vanligt typ) o mensvärken som gör ont tom i ryggen, kan knappt böja mig :( Patrik kämpade på o fick ihop sängen på ett par timmar ;) Ida va lika tappet hon som hjälpte till heeela tiden!!! Tim joinade en stund när han hade vaknat. Middag intogs o Patrik bestämde sig för att dra till Ikea strax innan halv sex o köpa madrass till sängen. Tanken va att göra det nån dag i veckan. Men sängen tog upp typ hela deras rum så det behövdes fixas nu!!! Ut med Tims säng (som är Isadoras gamla som de nu ska få tillbaka o som de kan ha till Isolde när hon blir större) Tim fick ta Idas säng o loftsängen kom på plats! Den va större än jag trodde! O det blir inte en till sån där inne :P men det vart jätte bra! O det kommer bli ännu bättre med en matta o några mys kuddar. Ida älskar den! Hon har flyttat in flera av hennes saker där inne o påpekar titt som tätt för Tim att det är HENNES lekhörna ;) Han tycker ju oxå det är väldigt kul (nyhetens behag) Vi ska fixa så han får mysigt han me :) Men det tog på hans krafter. Han sa sj att han inte mådde bra. Ingen feber men snorig, hostig, hes (som alltid vid förkylning så sätter det sig på hans hals) o hängig. Röd glansig på ögonen.... O me han som får så, Ida små snorig o jag inte så pigg heller, så bestämde jag mig för att vi blir hemma idag. Kan inte skicka honom när han tom blir slut av att leka en liten stund me kusinerna, o va hemma... Så det blir en vab dag hemma. Hoppas vi alla kan få vila. Det behövs! Tim har dock väldigt svårt att ta det lugnt fast han är dålig. Det är inte förren febern är 39.5 el mer som han kan ligga o ta det lugnt. Men jag ska verkligen försöka få honom o vila så mkt som möjligt i morrn! Han hade ju lite feber i natt o lite svårt me andningen... Hoppas natten blir bättre!!

Nu ska jag strax gå o lägga mig, tror ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar