onsdag 25 mars 2015

Jag o morsan ;)

Då syrran är på kurs (skithelvetetyckersyndoomhennesommissar!!!) så får mamma haka på....

Jag kan INTE missa denna film alltså!!! Bara trailern fick mig tårögd! Flashbacks, minnen. Så jävla kul!!!!

Filmen går ENDAST den 13/4 o jag är ledsen för syrran att hon inte kan... Sist dom va här på konstert följde mamma me så hon har ju blivit min följetjänare i detta nu! Hahaha! Men ska bli GRYMT kul! Det kommer nog komma några tårar :P När det gäller dessa "pojkar" så kommer de alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Så många år, så många konserter, så många förfölja dom o även lyckats få autografer o kramar. Vilka år! Kommer aldrig glömma dom åren alltså. Sova utanför Globen flera nätter, se två konserter i rad. Jaga dom Stockholm igenom. Jisses alltså!! Längtar till o se filmen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar