lördag 14 mars 2015

Familje dag <3

När vi kom ner på stan gick vi till stadsbiblioteket. Barnen lekte o hade skoj. Va mysigt där :) Sen vart det ett besök på Biotopia. Där fick barnen experimentera oxå! :)

Tog så himla många kort så gjorde två collage me några av bilderna ;)


:D

En mysig dag innan vi cyklade hemåt. Båda barnen somnade i cykelkärran :P Jag va helt slut när vi kom hem då det va motvind o uppförsbacke hela vägen hem... Vi käkade en sen lunch o sen har vi mest myst. Mannen har tvättat flera maskiner me tvätt. Jag har mest legat på soffan. Huvudvärken kom tillbaka när vi kom hem o har inte släppt :( 
Barnen åt middag för ett tag sedan o tittar nu på lördagsfilmen o har ätit lite godis. Men nu är tänderna borstade o pyjamaserna på, om ett tag är det säng dax! Får se om jag får nån aptit o kan få i mig nån middag....

Har iaf haft en mysig dag me min underbara älskade familj!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar