söndag 8 mars 2015

Dagen vart inte som planerad...

Efter jag ätit frukost bestämde vi oss för att åka till Biotopia efter lunch o då det fanns ett par timmar där innan så drog jag o tränade! 4 km på crosstrainern o så styrka på det! Hem o käkade lunch tillsammans me barnen som blivit sämre :( Ida frågade om vi kanske kunde ta Biotopia nästa helg, hon orkade inte nu. Skruttan!! Så ist gick vi ut i solen ett tag me Jonna o Lisa. De cyklade på o verkade ändå hyfsat pigga. Men sen bad Ida om att få gå in, hon orkade inte o ville vila.. Tim har lärt sig cykla :D Förra året hittade han inte tekniken, men nu! Oj vad han kunde, så himla kul!!! Vi gick in efter att ha varit ute ett tag o båda barnen ville vila i soffan. Slutade me att Tim somna nu här i mitt knä...

<3

Han brukar inte slockna så här i första taget, röjer annars på... Så pigg är han inte... Inte Ida heller som myser bredvid mig... Smsade chefen o meddelade att jag blir hemma i morrn. De är ju så snoriga o hängiga, lite varma o äter inget. De måste ju inte ha feber för o va sjuka, måste gå efter allmäntillståndet o de är på tok för hängiga för o kunna gå på fsk... De har nog lite feber oxå, om inte annat så kommer det nog...
Patrik ska strax börja me middagen, vi ska premiär grilla för i år, även om vädret inte alls är lika skönt som för ett tag sen när vi va ute... Ska bli gott me grillad fläskfilé! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar