onsdag 18 mars 2015

Hem klickat!

Fick från cdon för ett tag sen en rabatt på 100kr om jag handlade för minst 200kr. Nu kom jag på två saker jag vill ha. El ja den ena vill barnen ha....

Som Ida tjatar på att hon vill ha denna!! Hon såg den i mellandagarna med Amanda o Isadora. Den släpps dock inte förren 27/4, så vi får snällt vänta ett tag till...

Sen har jag sett en bok jag velat läsa ett tag nu...

Gillar självbiografier, gillar hans musik, tycker han är rätt cool!! Hans bok har bara funnits inbunden för typ 169-189kr, jag har så svårt att lägga det på en bok. Men nu kommer den som pocket för bara 59kr, yey!!! Men inte den heller släpps förren i april (17/4).

Fördelen va att jag nu kunde beställa dessa o använda rabatt koden :D Så när de släpps skickas dom hem! Så me rabatten pröjsar jag bara 137 spänn för dessa två, helt klart värt det!! :D Ingen idé att jag berättar för barnen dock förren filmen kommit ;) Känns långt tills dessa hamnar här hemma. Men tiden går fort!!

Nu ska jag sussa: Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar