lördag 28 februari 2015

Oh no!!!!

SNÄLLA, låt det inte vara så!!!!! Har grymt ont på vänster sida bröstbenet, troligtvis ett revben som bråkar :((( ORKAR INTE!!! Har ju varit bra i flera veckor!!! Så här ont har jag bara om det är revben som bråkar. O andra sidan har jag belastat kroppen, säkert mkt på fel sätt oxå, i två dagar. O stressat, i två dagar. I morrn FÅR jag inte göra annat än o TA DET LUGNT!!!! Ska fortsätta tvätta upp tvätt. Nu är barnens skor, overaller o fodrade galonset tvättade. I morrn blir det Idas nya kläder plus lite till. Men tvätta är ju liksom inte jobbigt! Ut o leka med barnen o bara njuta av ledigheten, det är vad jag tänker göra!!!
Barnen ligger i sina sängar, verkar som om de kommer somna tidigt idag, de va sååå trötta!! Tim orkade inte ens äta upp sitt lördags godis :P Filmen va inte ens en timme lång, vilket va tur. Barnen verkade tycka sådär om den men kollade klart. Jag tyckte oxå den va sådär... Just nu är de tysta, så hoppas på en lugn kväll i soffan nu... Det skulle min kropp behöva... En alvedon så kanske det kan hjälpa nåt, iaf psykiskt :/

Min middag... Inte spec mkt, men vart mätt på typ hälften, va mest törstig...

Ett glas Cola zero o slå på Familjen Annorlunda ska jag nog göra nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar