lördag 7 mars 2015

Lördag den 7 mars!

Vilken fantasifull rubrik va! Hahaha!
Jaha, denna dag då....
Började med sovmorgon o jag sov ända till kl 10!! :O Välbehövligt! Känner mig så himla mör efter gårdagens träning... :/
Åt frulle o sen satte vi igång me rensningen. Jag rensade o fixade klart barnens pyssel hylla i köket. Nu ska några små förvarings lådor/burkar inhandlas o så är det klart där! Patrik rensade två byrålådor i hallen, sånna där där ALLT hamnar. O jag fortsatte me en låda i köket me mina grejor. Svårt att tro att detta tog halva dan, men jisses va me grejor. FYRA stora kassar me sånt som kunde kastas, o resten skulle få nya platser. Nu ser man vad som finns i lådorna ;) Tim gick ut en stund medan o lekte på uteplatsen. Han är rätt snorig, fortfarande ingen feber men verkar halv krasslig... Sen har det tvättats, dammsugits o skurats golv. Patrik tog halva lägenheten medan jag o Ida gick till MM o letade efter några saker som såklart va slut... Sen tig jag resten medan han o Tim drog o handlade. Patrik gav Tim middag på Gränby o jag fixade till Ida här hemma. Väntar på att killarna ska dyka upp! Vilket de nu precis gjorde ;)
Känns så skönt att vi fått så mkt gjort! Men än är det mkt kvar! Hela förrådet ska rensas o barnens byrålådor me kläder ska gås igenom, o mitt skrivbord. Men vi är på g! ;) Vi har även börjat smida planer om hur vi ska göra om i barnens rum. Ska bli sååå kul!! :D O det kommer bli sååå bra!!!!!! Berättar mer om det sen ;)
Nu ska jag ta mig en dusch o fortsätta mysa me mina bustroll <3 Sen blir det mys middag me mannen (vilket typ innebär sallad för mig! Hahaha)
Är så glad att Patrik är så tålmodig o stöttande mot mig just nu! Han kommer me vatten o morötter tex om han märker att jag behöver ;) Jag är inte lätt att ha o göra me nu för tiden när man jämt är hungrig!! Hahaha!

Trevlig lördags kväll på er!!!!

Film mys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar