måndag 16 mars 2015

Första arbetsdagen gjord!

Jag halv slumrade ngr min på min rast. Klädde sedan på mig o gick ut i det fina vädret. Vi va ute nästan hela dagen idag. Så härligt!!!  Fick dock tillbaka min huvudvärk efter jag hade vilat o den sitter fortfarande i :( O små frusen hela tiden... Åkte från jobbet vid 17.15 o åkte upp på kvantum o handlade. När jag kom hem mötte jag mannen i dörren som tog emot kassarna. Barnen va i badet så jag satte mig där o Patrik drog iväg på gitarr kurs. Han kom hem för en liten stund sedan. Jag läste för barnen o strax efter kl sju sov de båda. Hann bara träffa dom nån timme :( Tur vi hade morgonen i morse iaf <3 De va två trötta men väldigt glada barn i kväll. Så underbart!! :D
I morrn är det ju jobb 8-14.30 som vanligt o Patrik lämnar barnen. Pratade med mamma o om hon kunde skulle hon hämta barnen vid kl 14 o ta hem dom o äta mellis där. Så då kan jag göra vad jag vill efter jobbet ;) Blir nog träning skulle jag tro, så behöver jag inte göra det i morrn kväll :P Behöver färga utväxten oxå... Sen har jag så sjukt ont, vet ej om det beror på nåt revben el överansträngning i nån muskel. Återstår o se i morrn.... Om mamma inte hämtar barnen blir det till o hämta dom o sen hem o myyyysa!!!! Kanske va ute lite om det är fint väder :)
Bjussar på en bild när barnen spökade ut mig för några dagar sen....

Jag ser ut som Prusiluskan från Pippi :P hahaha!! Goa ungar!!! <3

I kväll ska jag försöka komma i säng i tid o hoppas på o få soooova i natt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar