måndag 23 mars 2015

En ny vecka har kickat igång!

Ida vaknade strax efter kl 6, o gick upp ur sin säng själv. Hon älskar sin nya säng!! Hon gick upp o kissade sen la hon sig i sin säng igen! Hihi! Men efter ca 10 min kom hon in till oss ;) Tim sov till kl 7. De satt väl 10 min o kollade på tv, sen gick de in o började leka i deras rum. När Tim kom in till oss i morse sa han att han inte mådde bra. O han hostade o hostade! Kändes som ett rätt beslut o va hemma idag. Ida fick välja o hon ville va hemma hon me. Tänker inte lämna henne ledsen om hon inte vill när vi ändå är hemma. Nackdelen är väl att Tim har svårare o varva ner när hon oxå är hemma... Jag får säga till honom titt som tätt o ta det lugnt. Han hostar o snorar på o låter inte så pigg... 
Vi har ätit frukost....

Vanilj kvarg o jordgubbar! Mums!!!

Köpte jordgubbar i fre kväll som jag kom på att vi inte ätit så det fick bli jordgubbar till frulle ;) Barnen tyckte det va jätte gott!! Tim la tom några på sin macka! Hihi!
Nu sitter jag i soffan med den viktigaste kaffekoppen för dagen....

Morgon kaffet!!!!! :)

O tittar på Nyhetsmorgon....
Idag tänker jag bara va o mysa me barnen. Håller oss nog inne idag, inte så lockande o gå ut :P piss väder rent ut sagt!! Hemmet är ju tipp topp så när som på lite plockande, det där varje dag plockande o tvättande ;) Jag har fortfarande sjukt ont i min magen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar