lördag 21 mars 2015

Mysig lördag!

Kl 14 kunde vi inte hålla oss längre utan åkte o hämtade barnen. De hade haft det så bra så o varit ute o lekt oxå! Tim va ännu snorigare i dag dock :( O lite hes, han blir det snabbt om han är lite förkyld då han pratar sååå högt när han pratar! Haha! (Men vi jobbar lite på det för o skona hans röst!) Vi åkte o tankade o sen en sväng in på Jula o köpte lite saker. Vi jobbar på o få ordning o reda även innanför skåp, byråer mm här hemma. Då är det super smidigt me genomskinliga små lådor i skåp, lådor mm. Lättare o hålla ordning då! På vägen hem släppte Patrik o barnen av mig vid Willys där jag handlade ett par saker till middagen, o träffade pappa så jag pratade lite med honom :) 
När jag kom hem började jag med middagen, tacos på barnens önskemål :) Medan jag gjorde det planterade Patrik o barnen massa frön, som förhoppningsvis ska bli tomat plantor ;)

Med så här många, o med flera frön i varje, ska vi väl lyckas me några ;)

Efter middagen vart det film kväll me barnen. De ville ha popcorn så fixade det o sen mös vi alla upp i soffan. De valde Bilar 1, men hade ingen aning om att den va så lång o vi började kolla lite sent. Så vid kl halv åtta när det va 30 min kvar av filmen bad Tim för andra gången att få gå o lägga sig. Gull ungen <3 Ida va lika trött hon. Så vi stängde av o bestämde att vi skulle kolla klart i morrn efter middagen :) Vi la dom o de sov inom ett par min <3

I morrn ska vi ut till min bror. Har lite saker o fixa. Barnen längtar till o få träffa sina kusiner o ser verkligen fram emot det! :)

Nu ska jag glo lite på tv o sen soooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar