torsdag 26 mars 2015

Frulle i soffan

Vi äter som sagt typ aldrig i soffan. Men jag vaknade med huvudvärk o orkade inget annat... Fixade frulle till mig o Tim...



<3

Jag är inne på andra koppen kaffe. Hoppas på o få bort huvudvärken så jag kanske orkar baka nåt. Jag fyller ju åt på sön (vilket jag typ förträngt lite) så tänkte jag skulle baka kolakakor o vaniljmuffins (som sedan ska få chokladfrosting) får se vad vi orkar o hinner. Ska hämta Ida sen, duscha o fixa mig iordning. Kl 16.30 ska jag möta jobbet på Dwell där vi ska äta lite innan föreläsningen börjar kl 18.30. Hoppas jag ska orka bara. Halsen känns faktiskt bättre. Skönt! Gör lite ont. Dock har jag sedan igår kväll haft ont i örat, det vänstra, som kommer o går :/
Måste va frisk. Har skojigheter inplanerat i morrn! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar