måndag 9 mars 2015

Less på mitt minne alltså!!

Jag hade planerat att när Patrik kom hem från jobbet o vi ätit middag så skulle jag åka till Gränby. Först köpa skor till barnen. Gympaskor o gummistövlar till Ida (ofodrade) o foppatofflor o gummistövlar (ofodrade) till Tim, träna o sen handla på kvantum. Men tji fick jag! När Patrik kom hem påminde han mig ju om att han har gitarr lektion på måndagar. Gah!! Hur kunde jag glömma det!!! Så han drog för en halvtimme sedan, jag han inte me Gränby innan. Så när han kommer hem måste jag nog upp. Inte för o handla skor, de hinner ju stänga, men för att handla lite... Hoppas jag orkar. Hatar när det blir så här, när jag ställt in mig på en sak o så blir det blääää av det precis när jag tänkt åka/göra det jag skulle... Men men! Mitt fel att minnet sviker allt för ofta :/ Ist får jag spendera kvällen me dessa bustroll....

<3


<3

Vi tittar på barn-tv o tar det lugnt... Om några min är det tandborstning o sen läsning. Det har varit en gnällig dag för barnen (inte så konstigt när de är hängiga) o det har bråkats om vartannat. Men när man sitter o myser tillsammans så här på kvälls kvisten så är allt sånt som bortblåst. Älskar dessa två små busungar oändligt mkt!!!! <3 Go ungar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar