fredag 20 mars 2015

Underbara fredag!!

Idag har det varit en sån där kanon fredag (ja, en del bråk som behövde avstyras på morgonen innan de kom igång o leka o så strax innan lunch när de va hungriga) men annars har de lekt på! :) Vi åt frukost redan kvart över åtta. Sen rullade fm på. Plockade då det va grejor ÖVERALLT!!! Jag har dragit ner på min städmani o städat kanske 1/3 av det jag gjorde förut. Det ter sig, jag jobbar på det. Stundtals är det skönt att inte ALLTID städa o plocka, o stundtals kryper jag nästan ur skinnet för det gör mig galen när det är saker överallt!!! Idag har jag som sagt plockat, tvättat en maskin (o då oxå vikt en) dammsugit o dammat. Det vart så fräscht o fint här hemma!! :D Nu är det bara badrummet kvar ;) Ida valde sina kläder idag....

Klänningen hon fick (en av dom) av moster Amanda när hon fyllde år, hon ville att vi tog kort o skickade till Amanda o mormor, morfar, Anna o katterna <3 Såklart gjorde vi det :)

Sen åt vi lunch o efter den gick vi ut. Men bläää, snöblandat regn!! what liksom?! Men det ska tydligen bli varmare nästa vecka igen. Phu! Bakslag kommer ju alltid... Vi va ute drygt en timme innan barnen ville in, tröttisarna....

Mörkt va det oxå....


I sandlådan kan de leka länge :)


Jag mår bättre idag, ingen huvudvärk än. Hoppas den håller sig borta..."Bara" kroppen som värker :/

När vi kom in fikade vi, barnen åt glass!!

Hihi <3


Haha <3

Nu halv ligger vi i soffan o tittar på en film o tar det lugnt. En perfekt återhämtnings fredag! Älskar sånna här fredagar!! Om 1.5 timme ska jag laga mat åt barnen. Sen när Patrik kommer hem vid kvart över fem ska vi alla åka. De släpper av mig vid Gränby där jag börjar o handla, Patrik skjutsar barnen till deras farmor där de ska sova! :) Sen kommer han o hämtar mig o vi åker hem o lagar middag ihop :) Sen får vi se hur vi spenderar kvällen! Barnen ska inte hämtas förren i morrn em så vi kan sova länge i morrn ;)

Trevlig fredag på Er!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar