lördag 7 mars 2015

Räknat fel??

Alltså jag har gått på typ 800-900 kcal i 4 dagar nu!! :O gick efter det här...

Ska inte va noll på frukt utan ca 250 om man nu väljer det...

Men vi har räknat o kollat o det vart 870 kcal på en hel dag detta!!! Min dietist har skrivit o sagt att det ska va 1400 kcal, så nåt är fel! Jag har ju verkligen gått på svält nu i 4 dagar, inte konstigt att jag mått som jag mått. Men alltså ändå går det! Om jag kan öka på lite o komma upp i 1400 kcal så är det ju iaf hållbart! Ska ringa min dietist på mån o kolla av detta så det blir rätt. Har iaf inte ätit för mkt om man säger så, snarare helt tvärtom, på tok för lite!! Aja, jag har ju inte hungrar ihjäl :P
Fortsätter me peppning varje dag. Det behövs VARJE dag. Hjärnan går på högvarv o tänker hela tiden: "du klarar det!!!" 




Det känns annorlunda denna gång, att jag verkligen kan o kommer att klara det. Tror det är mkt tack vare att jag går hos en dietist, o stöttningen här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar