måndag 30 mars 2015

O så denna dag...

Natten till idag va hemsk! Jag hade ont i magen o mådde illa av det lilla söta jag åt igår. Jag mår verkligen skit av det!!! Får tom svårt o sova! Sen sov Ida jätte dåligt o vaknade flera gånger vilket gjorde att även Tim vaknade. Så vi hade båda inne hos oss hela natten, o då sover man inte bra. När Patriks klocka ringde kl 6 vaknade de till lite men som tur va somnade de om o sen fick jag väcka dom kl 7.10... Fördelen me o börja sent på måndagar är att vi inte behöver gå upp hutlöst tidigt. Vi va alla sååå trötta!! Men lämningen gick jätte bra :) Dagen på jobbet gick bra trots att det va fullt ös ;) Kom hem till två tröttisar! Åt middag o så tog jag mig en dusch innan jag läste saga för barnen. Strax efter kl 19 sov Tim, Ida somnade strax efter 19.30. Jag tror tidsomställningen tar mer på dom på morgonen o under dagen, tycker inte om att vi ska hålla på o ändra tiden så här! 

I morrn är det jobb 8-14.30, sen hämta barnen o när vi kommer hem har jag lovat att vi ska påskpyssla :D Hoppas de orkar bara :) Snart väntar långledigt för hela familjen tillsammans, 4.5 dag :D

Bjussar på en till blombild från blommor jag fick igår :)

Nu ska jag borsta tänderna o gå o lägga mig, men först in me äggen i kylen som jag kokat till morgondagens frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar