lördag 1 november 2014

Frukost NU!

Vaknade vid 9.20 Då hör jag hur Patrik säger till barnen att det är dax för frulle! Det va sent! Tim vaknade nämligen kl 5.15!!! Somnade inte om o Ida vaknade vid kanske 6 tiden. Vid 6.45 sa jag åt henne o gå upp o titta på tv, orkade inte ha henne bökandes bredvid mig längre... Då hade Tim somnat om! Han vaknade sedan vid 7.30. Patrik gick upp med dom o jag sov vidare....

Planerna idag då. Patrik o Tim (tack o lov att han tog med sig honom, han o Ida behöver komma ifrån varandra lite o jag at ingen lust o ha båda hemma för det jag ska göra idag) åkte precis iväg. Ska till min bror o hämta vinterdäcken. Sen ska de åka o lämna in bilen för byte o sen åka till en "gör det själv hall" där Patrik ska byta olja o oljefilter på min bil. En riktig grabb dag ;) Jag o Ida ska baka bullar!!!! Patrik fyller ju år nästa måndag o då ska han ta med sig o bjuda på jobbet. Plus att jag ska ha till hans 30 års kalas helgen efter. Så det blir dubbel sats me bullar!! :) Men först måste vi till affären o handla några ingredienser o lördags godis till barnen. Willys har lösgodis för 3.90 ;)

Den "nakna" sanningen... No make up today! Huden får vila... O jag är svullen om ögonen. Är heeelt slut o har ooont idag!!!!! :(

Men nog fan ska det bakas bullar ändå :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar