lördag 8 november 2014

Sneak peak!

Jag hämtade ju paketet från Lekmer igår. Barnen älskar ju Jake o piraterna o Tingeling (o Musse, Mimmi, Kalle o alla dom!) Tim fick en tröja me Jake o piraterna när vi handlade på klädbytardagen. Ida ville oxå ha en. Så tänkte att hon skulle få det i julklapp. Nu vart det så att jag gick lite bananas när jag klickade hem grejorna :P Men eftersom de inte hade nåt me dessa innan (förutom Tims tröja o en Tingeling film) så tyckte jag inte det gjorde så mkt ;) Här kommer grejorna. Ljuset är än en gång dåligt (hoppas kameran på 5s är bättre än denna)....

En Tingeling pyjamas till Ida (är en t-shirt o shorts)


En röd långärmad tröja till Ida...


En vit kortärmad till Ida... Båda dessa kommer Tim kunna ha sen :)


Ett nattlinne till Ida, är mörk rosa ner till o ärmarna. Jätte fin!


Påslakan set till Tim :)


Målar o pysselbok till de båda...


Även dessa två målar o pysselbok är till båda :)

Vi har ju handlat grejor tidigare, bla resväskorna på hjul som de ska få. De är huuuur fina som helst :D Verkar som om det vart mest till Ida här, men vi har handlat lite tidigare till Tim! Det ska va någorlunda jämnt tycker ja :)
Nu längtar jag till jul!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar