onsdag 5 november 2014

Ner bäddad under en filt i soffan..

Morgonen gick rätt bra. Tim kan ibland ha ett uselt morgon humör. O idag a det så... Men det vart bättre efter lite frukost ;) Lämnade dom på förskolan kl 9 o åkte sedan till kvantum. Men fy fan!!!! Vaknade me hemsk smärta. Kom till kvantum o gick in o kände mig såååå snurrig o tänkte att detta klarar jag inte. Träffade på min fina jobbarkompis Ulrika inne på affären. Hon va så snäll o drog vagnen åt mig o ut o lastade in kassarna i bilen åt mig <3 tack o lov! Åkte hem, ätit lunch o nu ligget jag alltså här....

De tabletterna jag har nu hjälper ju inte....

I morrn ska jag ev få zitodon (stavning?!) som ja kan ta när smärtan inte är hanterbar. Nu ska jag försöka sova en stund. Ladda upp inför o hämta hem bustrollen. Som jag längtar efter dom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar