onsdag 12 november 2014

Stackars liten...

Fuskar med inlägg här nu på morgonen. Barnen sitter o soffan o tittar på Disney Junior o jag ligger fortfarande kvar i sängen. Så då kan jag passa på!
I natt va det en HEMSK natt! Vad sa jag om att inte ropa hej me att barnen sovit två hela nätter i sina sängar! Patrik kom in me Tim nästan precis när jag hade somnat. Han hade haft flera skrik attacker. O så fortsatte det hela natten. Han klagade på att han hade ont o benen, så antagligen växtvärk. O det kan göra för******t ont!! Så fick flera gånger i natt trösta honom i famnen. Oj så han skrek o grät o va arg! Tycker så synd om honom! Hur ska en 2.5 åring förstå vad växtvärk är! Får se om han säger nåt under dagen o hur denna natt går....

Ska väl ta o masa mig upp härifrån mörkret. Vill bara somna om o få sooooova!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar