måndag 10 november 2014

Fläng hit o dit

Ut me barnen i bilen, lämnade Ida. Hem med Tim. Mamma kom o passade honom. Jag åkte till sjukgymn. Efter det svängde jag förbi affären, sen hem. Tim o jag har ätit lunch. Jag vill bara ha hem lill skruttan nu som inte va så sugen o va på fsk idag... Men Tim ska sova nu, han behöver det. Men så fort han vaknar åker vi o hämtar Ida. Alltså iväg igen. O så hem. Sen kl 15 ska vi va hos doktorn me Tim. De hade inte tid förren då så Ida får följa me. Han är ju mkt bättre i ögonen så lite känns det som om vi skulle kunna hoppa läkartiden.... Får se hur vi gör, hur vi får till allt...
Det gick väldigt bra hos sjukgymn. Hon tyckte jag kändes bättre i muskler o så. Att revbenet ligger på rätt plats gör ju sitt. Då går man inte o spänner sig för att det gör ont. Sen behöver ja ha bettskena. Jag spänner mig så på nätterna P det gör att muskler i nacke mm tar stryk. Hon gav klartecken till träning. Hon sa att jag behöver göra nåt som släpper fokus från allt annat o att jag kan koppla av o bara va jag. O så är det när jag är på gym. Jag älskar det! Så nu ska jag få recept på gym (kraftkällan på Gränby) så ska jag träna minst tre dagar veckan!!! Jag är sååå glad!!! :D Äntligen ska jag få börja träna igen!!!!! Då kommer min kropp må sååå mkt bättre!!
Dagens lunch....

Kanske inte den roligaste... Men man får mat i magen iaf!

Hoppas Tim somnar snart.... Tänkte passa på o vila ja me... O vill hämta Ida kl två!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar