lördag 22 november 2014

Morrn morrn!!

Här vart det en tiiiidig morgon! Ida vaknade redan kl 5.45 :S o Tim strax där efter, fast de somnade runt halv nio igår... Men så är våra barn. De vaknar tidigare ju senare de lägger sig, oftast! 
Ingen sovmorgon för mig idag, eftersom barnen ska sova borta IGEN! Jag tycker det känns sådär, vill egentligen ha dom hemma då de sov borta förra helgen... Men farmor deras ville så gärna ha dom o barnen har tjatat om att få åka dit o leka me lekhuset, pippihuset mm! De tycker det ska bli jätte kul! Ska jag då hindra dom för att JAG vill ha de hemma?! Nee, de skulle bli ledsna om de inte fick åka dit. Men farmorn jobbar till kl fem. Så Patrik ger de middag o åker sedan dit med dom :) Jag ska på andra trevligheter! Om några timmar ska jag ta bussen ner på stan o träffa Nathalie, vi ska gå o käka brunch!!!!! Ska bli såååå gott!!! O sååååå kul!!!! 
Jag ska strax ta mig en dusch, sen åka till h-stam o hämta ut paketet från lekmer (med adventskalendrarna) o fylla på busskortet. Sen hem o fixa i ordning mig!

Vi käkade en mysig familje frukost idag med tända ljus o så, sen dansade vi loss till några av barnens favoriter. Nu är de ute o leker me pappan! :)

Haha! Inte lätt o fånga ett barn som dansar på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar