söndag 9 november 2014

Sjukstuga.... :(

Båda barnen är snoriga, Tim har fortfarande feber o jag har ont i min hals o känner mig febrig! Varföööör???!!! Alltid är det nånting!!!! Idag blir det inte många knop gjorda. Ett varv me snabeldraken o rengöra badrummet, o sen handlingen. Annars tänker ja inte göra ett s***!!! Jag köpte ju pepparkaksdeg!! förra veckan. Jag vet att det är tidigt o jag brukar vänta till 1a advent. Men barnen tycker ju att det är så kul o baka, o det är ju liksom bara o ta fram degen o så woala så är det bara o sätta igång!

Får se om barnen, o mamman, har ork o lust o baka idag...

Nu ska jag krypa upp i soffan me mina små <3 Helt otroligt nog vaknade Ida 6.30 o SOMNADE OM!! Händer ju aldrig längre! Blev sedan väckt av Tim som vaknade 7.30. Sååå skönt! O de har sovit i natt. Även om jag alltid sover kasst är det sååå skönt när de sover på natten! Ida kom nyss upp o sa: Mamma, jag somnade om, det va skönt, jag behövde det! Haha! Gullunge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar