torsdag 20 november 2014

Veckans sista dag då...

Typ. Då vi är lediga i morrn blir det liksom så! Jobbade på idag, hämtade barnen, hem, badade dom, mös en stund, fixade middag åt dom så direkt när Patrik kom hem från jobbet åkte jag upp på Gränby. Köpte ett skal, el rättare sagt plånboksfodral, till mobilen. Har gått utan NÅT en hel vecka nu o har varit såååå nervös för o tappa den! Vart ett ljusrosa :P riktigt snyggt med den vita o guldägare mobilen till det rosa ;)
Sen vart det STOR handling på kvantum! Det gick seeeegt!!! Oj så trött jag va! (Är) haha! Kom hem o lastade ur bilen, o medan mannen packade upp allt åkte jag o köpte mat åt oss :P
Sen drog han iväg o skjutsade en polare. Jag tog mig en VARM dusch o nu sitter jag här! 
Har en rolig helg o se fram emot :D Längtar! Ska bli skoj! 
I morrn står storstädning på schemat! Sen ska jag förbereda för middagen (tacos som Ida har bestämt att hon ska bjuda mormor o morfar på ;) ) Strax innan halv fyra ska jag hämta syrran på jobbet o skjutsa henne till Arlanda (fuskisen ska till London!!! :P hihi) barnen får antingen haka på el va hos mormor deras :) När jag kommer hem därifrån ska jag göra klart middagen, sen när mannen kommer hem vid halv sex kommer mamma o pappa hit o äter med oss oxå :)

Nu ska jag lägga mig då ögonen svider av trötthet. Ska bli såååå skönt o sova!!!

Inte helt fel o hinna me lite tv tittande oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar