lördag 8 november 2014

Lördags kväll sysselsättning

Ska börja knåpa på en matlista för kommande två veckor. Så skönt o ha det! Vart lite omjusteringar förra veckan men att iaf ha nåt så man slipper stå där som en fågelholk o tom på idéer....


I morrn blir det en sån där "rolig" dag då det blir städning o handling... Men nåt kul me barnen där emellan ska vi hitta på. Funderar på om de ska få baka :) O så är det nog dax o gå o mata ankorna ;) Har bröd som är torrt o luft mår man inte dåligt av fast man ar feber, snarare tvärtom. Men har får nog nöja sig me o va nerbäddad i vagnen isf. Blir nog för mkt om han ska gå dit oxå. Så så ser våran söndag ut! Kunde egentligen göra lite på mån men då barnen ska lämnas till nio (förutsatt att de är friska såklart, men Tim blir me stor sannolik hemma om an inte mirakulöst skulle va feberfri i morrn) o så ska jag till sjukgymn kl tio o förhoppningsvis får jag en läkartid till Tim på mån me, så känns inte som om det kommer hinnas me så mkt... Plus att det blir fin middag som ska fixas! Tur jag är hemma på måndag....
Nej nu ska jag ta tag i listan så jag får sova sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar