söndag 23 november 2014

Kunde ju såklart inte låta bli...


Hihi :P

Köpte den här gardinen till barnen på klädbytardagen. Tycker den va såååå söt!! Me söta nallebjörnar. Funderar på röda panelgardiner till oxå... Det vart väldigt ljust o öppet. Men jag vet inte. Är nog en vanesak. Ska fundera lite till... Gick ut till förrådet för jag tänkte ta fram julkartogerna så jag kunde fortsätta smygstarta. Så ALLT är klart tills på söndag. Men ångrade mig snabbt. Måste verkligen ta ut ALLT för o komma åt dom. Suck! Men det måste ju göras... Tänkte jag kunde ta lite pö om pö, så jag inte jobbar ihjäl mig. Det är mkt kvälls saker denna vecka, p-möte i morrn, en föreläsning på tis som jag vill gå på, får se om jag orkar, o sen har barnen ljusfest på Tors som Ida längtat väldigt mkt till. Går o sjunger sångerna till den hela tiden. Så egentligen är det lite på tis på dan o sen ons o fre kväll jag har på mig. Lör me egentligen men då får det gärna va klart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar