fredag 21 november 2014

Fullt ös medvetslös

Så har denna dag verkligen varit. Jag känner mig nästintill medvetslös just nu! Sjukt trött!!! I heeeela kroppen! 
När Tim vaknade efter vilan åt de lite mellis, jag fixade iordning mig, fixade Spotify o kollade upp vart jag skulle hämta Amanda. Ida ville prompt inte me. Hon gillar INTE o åka bil o det beror nog på att hon tycker det är trångt för benen. Hon säger det iaf, o jag förstår henne. Men det är bara o gilla läget. Vid nyår vänder vi henne!
Jag skjutsade henne iaf till mamma, Tim hade plockat i hela ryggsäcken full me leksaker, böcker o snutte o filt :P
Hämtade Amanda vid halv fyra o rullade sedan till Arlanda. Tim va sååå duktig o snäll HELA tiden! På vägen till Amanda pratade han konstant om allt han såg, lät så gulligt <3 O han gillade nog att det bara va han o jag i bilen! När vi hade hämtat Amanda satt ju hon o jag o tjattrade på hela tiden o han lekte med dockan. O sen på vägen hem pratade han o jag igen o så sjöng han massa :) När vi kom hem va det bara han o jag, vi fixade till middagen o vid halv sex så dök först Patrik upp o sedan mamma, pappa o Ida! De hade haft jätte kul! Haft disco tydligen ;) Vi käkade middag - tacos o sen va det röj o lek ett tag. Patrik gick me pappa hem o hjälpte till o flytta möbler (igen, o han är kvar än) Jag tog hand om två speedade ungar. Tim hittade på hyss...

Flyttade vardagsrums bordet...


Så de kunde hoppa från soffan ner på mattan... :/

De har fortfarande inte somnat... Bråkiga barn idag... Suck! Men men, de lär somna nån gång... Skulle gissa att de är rätt övertrötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar