torsdag 13 november 2014

Med bara två dagar kvar...

Tills vi ska fira Patrik. Min hals blir bara värre o värre :( Va tvungen o ta mig en kopp te nu på kvällen för o kunna svälja... Har röjt upp någorlunda här hemma, tvättat o donat! Lagat två par byxor. Kastar in handduken för i kväll o sätter mig nu i soffan...
I morrn är det jobb 7.30-14.30, när jag hämtat barnen ska jag dammsuga det första jag gör när vi kommer hem, innan de dragit fram för mkt saker ;) Sen ska golv skuras, det ska dammas, badrummet ska rengöras, det ska handlas o så ska jag baka. Blir en seeen kväll... Plus att mannen inte är hemma förren halv sex. Drygt! Lär få göra typ ALLT sj.... Vet en som inte kommer kunna sova i morrn o som kommer vara ett vrak på sön. Så som jag mår. Men det få va, det får jag ta! Önskar mannen kunde få va lika nöjd över sitt 30 års firande som jag va! Om det ens är möjligt... Men jag kan göra så gott jag kan! 
Nu ska jag pusta ut några minuter till innan jag fixar för morgondagen o sen hoppar i säng....

Älskar o ha ljus tända....

En positiv sak, i morrn är det fredag! Yey!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar