torsdag 6 november 2014

En rolig helg väntar!

Små ljusglimtar o se fram emot. Inte uggla fast här hemma. Jag jobbar inte förrän ons nästa vecka. Jag har då varit hemma en hel vecka. Dock bara tre dagar från jobbet, de andra fyra skulle jag va ledig ändå: fre, lör, sön o tis. Men sjukskrev mig även på måndagen då jag ska till sjukgymn kl 10. Ingen idè o åka fram o tillbaka till jobbet varken innan el efter. O eftersom jag är ledig på tis tänkte jag att då får kroppen verkligen en hel veckas vila. Hoppas det räcker. För sen kör jag järnet fram till jul då det blir MYCKET ledighet. Härligt!
Men tillbaka till denna helg. I morrn fm kommer min kusin Malin hit me sina tvillingpojkar Hugo o Viggo som nyss fyllde tre år. Ska bli kul! Va väldigt länge sedan vi sågs! Hoppas jag mår bättre bara. Men kommer va helt slut efter, det vet jag. Men behöver lite socialt umgänge me andra också. Annars blir jag gaaalen! Haha! O vi brukar prata en hel del om man säger så ;)
Efter det blir det lugna puckar. Lär ju gå ut me barnen nåt på em. Sen försöka vila liiiite (om det nu går) innan taco middagen ska fixas!
På lördag är det kalas dags igen! Vi har måååånga som fyller år i okt o nov! På lör är det pappa som fyller, men vi kommer fira honom och mamma (som fyller på ons) samtidigt. Så det ska bli skoj! De flyttar tillbaka till sin lägenhet i morrn.
På sön är det ju farsdag. Har planerat o fixa en god frulle o sen ville barnen måla nåt åt honom så det ska de få göra :) Det är ju deras pappa så det ska va nåt från dom tycker ja! Nåt litet från mig kanske som uppskattning för den underbara pappan han är till våra barn <3 Ska fixa nåt till min pappa också! Sen ska vi på bio med barnen :D
 
 
Alfons ska vi se!


Den är bara 40 min lång men det kan bli lagom. De har ju kollat på hela Frost som är nästan 1.5 timme här hemma. Men det är skillnad på bio sådär. Ida kan sitta i 1.5 timme på bio, men tveksamt me Tim! Ska iaf bli spännande o kul!! Vi åker nog ner lite tidigare o äter lunch på stan innan :)

O hörrni!! På måndag fyller mannen 30 bast!!! Wooop wooop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar