fredag 7 november 2014

Ändrade planer!

Efter vi hade vilat drog vi till h-stams torg o handlade några saker o hämtade paketet. Längtar tills jag får öppna det! Måste ju vänta tills barnen lagt sig ;) När vi kom hem bestämde sig barnen för att göra lite teckningar till mormor, morfar o pappa. En var till dom gjorde de. Pappan ska få sina på sön på farsdag :) 
Vi hade även fått hem namnlapparna vi hade beställt...

Barnen valde själva motiv :) Pirat skepp, passande för dom! ;)

Tim är verkligen huuuur trött som helst. O jag känner mig inte alls nå pigg :( Så vi skjuter på tacos middagen till i morrn, då vi förhoppningsvis är lite piggare! Ska laga i ordning nåt åt dom o ge o direkt när Patrik kommer hem åker jag upp på Gränby. O så äter vi middag när jag kommer hem, bara han o jag. Men för o stå mig till dess får det bli en sån här...

;)

Nu ska jag bara kolla va barnen önskar sig till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar