onsdag 12 november 2014

Tjohoooo!!!

Då har man nu fått sig en ny telefon :D Dock är det ju sååå mkt inställningar o hålla på med. Men men!
Jag skulle behöva sova men ska redogöra för dagen tänkte jag. Har tagit bilder men då alla förts över till datorn o inte kunnat sparats hit blir det inga i inlägget nu :(
Vi började morgonen men o gå ut. Ett stort plus till mig som lät allt va tills vi kom in. Ville hinna passa på o va ute i solen!! Så som barnen ville gick vi till skogen o gick skogs stigen fram o tillbaka. Kul hade vi! Vi smög förbi sovande apor, tog stoooora kliv över stora sniglar, sprang snabbt förbi tigrarna o hukade oss för stora spindelnät! Mitt i allt såg vi två ekorrar (på riktigt dårå) o då vart vi ju såklart tvungna att sjunga ekorrn satt i granen ;)
Sen vart vi helt plötsligt pirater! Ida va izzie, jag dudde o Tim jake! Vi körde snabbt me skutan över havet då kapten krok jagade oss! Sen träffade vi på Peter Pan, krok hade snott hans skugga! Så vårt uppdrag vart o leta reda på den. Vi smög i landet ingenstans skogen o Ida hittade kroks fotspår. Tillslut fångade vi honom o tog tillbaka skuggan!!
Efter det följde vi kartan hem o hamnade här hemma ;) Ni kan ju tänka er hur kul barnen hade det!! O vilken fantasi de har, helt otroligt!!! 
När vi kom hem va Tim heeelt slut. Vi hade varit ute i drygt en timme. O gått o gått över stock o sten! Så han va inte så glad. Lyckades få i han lite lunch innan han sj ville gå o sova o sov sen 1.5 timme! Medan han sov pysslade Ida! O jag passade på o gå igenom o rensa o sortera all deras pyssel. Det va MKT!!

När Tim sen vaknade mös de en stund innan de började leka! Sen fikade vi mellis o syrran dök upp! :)
Hon vart kvar här tills för en timme sedan ;) Vi käkade middag tillsammans, idag vart det våfflor :P Sen åkte vi o hämtade paket (igen) på h-stams torg (igen) haha! Sen hem hit o Patrik fixade mina mobiler medan vi bakade kolakakor tills på lör! Sen färgade jag oxå hennes hår ;) Va så himla kul att hon kom förbi!!!! Så här spontant blir oftast väldigt kul, o kul hade vi :D Bästaste syster!!!!! <3

Jag tog hand om kakorna o köket, o tog mig en dusch i senaste laget. Så nu är håret flätat. Hatar o sova me blött hår!

I morrn är det jobb för mig som gäller. Har varit hemma i 8!! dagar!! Ska bli skönt o komma hemifrån lite ;) Tim får dock va hemma en dag till, killen är inte i form alltså, vet inte vad det är... Men efter promenaden insåg jag att han aldrig skulle orka gå på fsk en hel dag....
Patrik är hemma me honom i morrn, Ida får gå 9-14. Hon behöver komma iväg o få träffa sina kompisar o få lite miljöombyte!

Nu måste jag verkligen sova!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar