lördag 22 november 2014

En stund i min ensamhet...

Vet ni, jag tycker inte om att vara själv! Kom hem från stan för typ en halvtimme sedan. Ingen är hemma :( Saknar barnen som FAN!!! Två helger i rad är för mkt för mamma hjärtat!! Tur jag fick hela dagen med dom igår. O halva i morrn, o att vi är lediga på tis... Annars hade de inte fått sovit borta ;)
Hade iaf en väldans trevlig brunch med Nathalie!! :) Åt mkt gott o vi pratade ju i ett heeeeela tiden! Haha! Som det brukar bli när vi ses! Detta ska göras om!! ;)
Medan jag väntar på att mannen ska komma hem ska jag sysselsätta mig me o läsa lite reklam :P I morrn ska vi nämligen på jakt efter en ljusslinga till uteplatsen!! O just nu kliar det i mina fingrar att börja adventspynta redan nu! Haha! Men det känns liiiite för tidigt. Vill ju inte ledsna innan jul ;) Ska smygstarta i veckan så allt är klart till första advent! :)

Tänt ett ljus, jag fryser!! Som alltid när barnen inte är hemma! Mysko....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar