lördag 1 november 2014

Jäsning pågår!

Såg nu förresten att rubriken på förra inlägget inte riktigt stämde. Åt frukost 1.5 timme innan det publicerades! :P

Bull degen är på jäsning. Passar på o köra dubbelt när jag ändå håller på! När Ida o jag hade varit till affären hade jag sjuuukt ont. Tänkte ställa in bullbaket men då kommer jag bara känna mig stressad över att behöva göra det en annan dag. Har inte så många lediga o tomma dagar på mig.... Det som dock slog mig nu är att det verkligen är FULLFROPPAT i våran frys!!! :S Skit!!!! Måste lösa detta på nåt sätt....
Hade iaf den bästa hjälpredan!! ;)

Jag har ingen stor degbunke så måste köra på två när jag gör dubbel sats! Tur man hade hjälp då! :)


Kan garantera att händerna va ordentligt tvättade ändå upp på armarna! På oss båda!! ;) Uppsatt hår o förkläde på!!

Nu ska degen jäsa en stund till innan det är dax o baka ut den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar