torsdag 27 november 2014

14 timmars fullt ös!

Men nu är dagen över. En dusch, packa kläderna till i morrn o sen soooova är det som återstår! 
Det va en intensiv dag idag kan man lugnt säga. Att va sj ordinarie när alla barn är där oxå tar på krafterna. Självklart blir barnen speedade o man känner ju att man har ett extra ansvar. Nu gick det väldigt bra idag. Men jag har kört på! Pysslade på fm. me några barn o sen på em planerade jag, tog upp barnen som sov o så.
Hämtade hem kidsen, hem o fixa me tvätt (ett jävla tjat om tvätt, men det tar ju aaaaldrig slut!! Haha) fixade pannkakor till dom...


De hann mysa o ta det lugnt en stund innan pappan kom hem o vi klädde på oss o cyklade till Gränby park, till ljusfesten....

Himla fint me alla ljuslyktor!

Barnen sjöng o de sprang upp o ner för kullen som galningar!! Haha, söta <3 Det bjöds även på pepparkakor ;)
Sen cyklade vi hem igen. O jag drog till Gränby C, till kraftkällan o hämtade ut mitt träningskort....

Yey!!!! Nu är det bara till o köra!!!!

Handlade lite på Kvantum o brummade sedan hemåt. Barnen hade lagt sig men ej somnat, så va in o pussade o kramade på dom <3
En dag kvar, sen helg! Som jag längtar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar