fredag 21 november 2014

Loooove Christmas!!!!!

Jag är verkligen en sann julfantast! Jag ÄLSKAR julen!!! Tycker det är den bästa högtiden vi har. När sommaren är över o hösten kommer, då längtar jag som sjutton till julen!!! Nu är det inte såååå långt kvar. Det kliar i mina fingrar att få börja julpynta! Men ska hålla mig till nästa vecka. Smygstartar nog med gardinerna redan på tis, då jag är ledig. Jobbar ju fredag nästa vecka, men då ska adventsstakar, julstjärnor mm upp! Jag gjorde alltid så förr, tog det till första advent o sen allt annat, tomtar mm, kanske veckan innan jul. Men då julkartogerna står längst ner, längst in i vårt förråd där man, tro mig, inte kommer in, så packas allt upp på engång så kartongerna kan åka ut igen! Vill inte ha dom ståendes här inne....
Just idag känns det extra juligt av nån anledning! Sen att vi kommer (jag o barnen) va lediga i TRE veckor i jul gör det hela ännu mer efterlängtat ;)
Jag jobbat sista dagen Tors den 18 dec o sen kommer jag tillbaka mån den 12 jan. Oj så mkt ledigt det vart!! :D Ev att jag måste jobba mån o tis nyårs veckan, men tror inte jag kommer behöva det!

Nu är det SNART jul igen......














Det finns sååååå många fina bilder på julen!! <3

Som ni märker är vi uppe tidigt idag. 5.45 vaknade barnen *snark* Vi gick upp strax innan kl 7. De ligger o drar sig framför tvn, jag ligger o drar mig i sängen, men börjar bli dax o gå upp o fixa frulle... Strax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar