torsdag 13 november 2014

Äääälskar kameran på denna telefon alltså!!!

Så himla klara, detaljerade o fina bilder! Bara det för denna telefonen klart värd att införskaffa! Jag fotar ju typ hela tiden! Haha!
Dagen på jobbet idag gick bra. Det hade även gått bra för Ida på fsk o Tim o va hemma me pappan :) Vilket jag inte alls betvivlade! Han är mycket piggare idag så pappan beslutade att han kunde gå till fsk i morrn. En riktigt kort vecka för honom! Pappan hade även hunnit me o friserat killen :) Så nu är han så fin i håret såååå :D Badat hade han oxå hunnit me! När jag kom hem va ingen hemma. De kom 1 min efter mig. Ida hade fått cyklat till o från fsk idag. Hon va så glad över det så!!!! Satte mig o lekte lite me dom, tog mig en dusch. Duschade o badade Ida o fixade sedan middagen. Ingen idé o vänta till halv sex när vi alla ändå va hemma! Så det vart lite tidigare middag idag....

Lök, bacon, zucchini o paprika...


O Créme fraish.....

O så färsk pasta till det. Mums!!!!!

Kl är halv sex o vi har ätit o tagit hand om efter middagen... Jag ska strax till Willys o införskaffa lite tills på lör. Sen blir det till o plocka o fixa lite här hemma!
Får se om det hinns me nå tv tittande i kväll, igår vart det inget alls. Inte för att det gör nåt precis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar