söndag 16 november 2014

En söndag som swishade förbi...

Denna dag har gått alldeles för fort!!! Hatar när det känns som om man slösar bort en hel dag på o va bakis... Men ändå är det som vilken söndag som helst!
Efter förra inlägget va planen att sova en stund. Men kom inte till ro. Så gick o duschade o fixade i ordning mig. Åt lite o sen åkte vi o hämtade barnen. Vi båda längtade så efter dom!
Hämtade dom o åkte upp på Gränby. Pantade lite, hämtade ut kort på barnen som vi beställt förstoring på o åkte sedan till NetOnNet. Mannen fick pengar nu när han fyllde så han kunde äntligen få köpa sin nya datorskärm, o så ska han göra en tatuering sen oxå. Kommer bli skit snyggt! Båda barnen somnade i bilen o sov mellan typ 15-15.30. Tim hade vägrat sova middag hos mamma o pappa.... Så vi förstod ju att det inte skulle bli en enkel läggning. 
När vi kom hem lekte o röjde barnen på medan Patrik fixade med data skärmen o jag röjde undan det sista i köket. Såååå skönt! Nu är det rent o fräscht där igen ;) Skulle dock behövt gått ett varv me snabeldraken igen då barnen gick runt o åt både kex o salta pinnar igår. Hittar sånt lite här o där :P Patrik duschade barnen o sen hämtade han bästa bakis maten, pizza!!! Vi busade till det o satt i vardagsrummet...

Barnen satt vid deras lilla bord, det är lättast för dom :)


Veggi pizza! 

Vi tittade på Jake o piraterna medan vi åt ;) Detta tror jag vi ska införa o göra nån gång ibland (inte för ofta bara) o sitta framför tvn o äta. Barnen satt både stilla o åt bra ;) Vet dock inte om det skulle bli lika lyckat o äta tacos där :P

Barnen va som vi förstod, svår sövda. Tim somnade först runt kl åtta o Ida inte förren närmare halv nio. Vet en som kommer va såååå trött i morrn bitti! :/

Vi slog på en film, Maleficent (el hur den stavas) den va helt ok! Skön film o bara ligga o slö glo på!
Allt är förberett o fixat till morgondagen. Nu tänker jag sova. Halsen är värre än värst idag. Känns som om jag sväljer en stor klump o det gör skit ont!! Är det inte bra tills på fre ringer jag läkaren! Just nu tar jag en dag i taget! Känns skönt att kunna komma hem i morrn o inte känna nåt måste över nåt ( förutom o dammsuga o tvätta, o laga mat dårå) tänker hinna me mys me mina älskade bustroll oxå!!!!

Världens goaste tös alltså!!!! <3

Godnatt på Er! Hoppas Du haft en bra helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar