fredag 7 november 2014

Vad har jag gjort??!! :O

Jag skulle ringa o säga upp min försäkring på min mobil o dra ner abonnemanget så det skulle bli 149 kr billigare per månad. MEN det slutade med att jag beställde hem en iPhone 5s :/ Alltså jag vet, det är INTE iPhone 6, i know! Men jag har aldrig varit ute efter det senaste. Mer en mob som inte är uråldrig o som är mordern! Nu har jag en iPhone 4 o när 6an kom började den här faktiskt kännas gammal. Så nu kunde jag inte låta bli! Haha! Blir ändå liiite billigare än nu, 50 kr :P Mitt abonnemang gick ju ut förra året. Tänker ha den här, 4an som reserv. Telefonen ska komma nu i veckan!! Så får vi se om jag behåller den el ångrar mig o skickar tillbaka den! Haha!

Vart såklart den guldiga ;)

Hittade presenterna jag skulle! Nu ska jag ta mig en dusch o sen ska vi käka lite färskt bröd o kex o lomo skinka! Har ju lite utav gotti avvänjning så då får det bli sånt här när man ska "unna" sig nåt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar