fredag 7 november 2014

Tummen upp för Lekmer!

Har alltid gillat Lekmer. Inget knussel utan allt är enkelt. Jag beställde hem en massa saker i början på veckan, allt va Disney. Igår fick jag sms att jag kunde hämta ut mitt paket. Fick i samma veva ett mail att de hade 15% rabatt på ALLA Disney produkter (ej lego men det hade jag inte beställt) Kändes surt så tänkte först att jag måste skicka tillbaka allt o sen beställa på nytt (me tanke på allt jag köpt skulle det va värt det) men chansade o mailade dom o frågade om det gick o fixa i efterhand el om jag va tvungen o skicka tillbaka allt. Fick det bästa svaret...

Inte nog me att de fixar det utan att jag behöver skicka tillbaka o beställa om, de är dessutom vääääldigt trevliga! :D

Därför ja gillar o beställa därifrån!

Just nu försöker ja få barnen o vila lite till ett avsnitt av Jake o piraterna. Tim sov ju länge i morse. Men playdaten gick hem strax innan kl ett o då fick barnen mat så jag tänkte att det va för sent o sova. Men han ville det. La honom men när kl va kvart i två o han låg o pratade för fulla muggar där inne kändes det inte som nån idé. Så han fick göra mig o Ida sällis i soffan....

Han är trött men kan inte somna...

När avsnittet är slut åker vi till h-stams torg o köper köttfärs o creme fraish till middagen o hämtar ut Lekmer paketet... Jag mår sisådär... Krasslig, ont i halsen o frusen. Men är nog bara trött nu. Har ju sovit 2-3 timmar på dan två dagar i rad nu men inte idag....
Tänkte som sagt upp på Gränby efter middagen, hoppas jag orkar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar